Sunday, February 17, 2013

13:02:2013 -- Manifestation


Dagliga Budskap med Visdom och Inspiration

13 februari 2013

Manifestation



Jag hälsar er, Mina Kära! Det är jag, Lord Emanuel, som här hälsar er än en gång denna dag! Det är mig en stor ära att få ge er några ord idag, så att de kan göra er väg lite ljusare och göra era steg lite lättare även om bara för en liten stund, - även om bara för idag. Om än bara för idag, Mina Kära, låt oss se om vi kan göra så att alla era bekymmer försvinner! Skulle inte det vara trevligt?! Skulle inte det vara en suck av lättnad? Skulle inte det lyfta bort en stor vikt från era axlar? Skulle inte det göra livet lätt?

Vet ni, Kära Hjärtan, hur tokigt det än kan låta, ni kan göra detta just nu. Ändå är detta just den del som så många av er kämpar med och jag ser hur ni kämpar just nu. Er yttre värld kontrollerar er fortfarande och lyckas fortfarande diktera för er vilken typ av liv ni har. Mina Kära, ni känner alla till den process som skapar verkligheten, eller hur? Ni känner alla till teorin, eller hur? Ni accepterar den alla som er Sanning, att vi alla Skapar vår egen verklighet med de tankar vi tänker och de handlingar vi gör och de ord vi talar?

Det är osannolikt att ni har stött på det här budskapet utan att ha en förståelse för dessa grundläggande principer inom den Universella Lagen om Attraktion. Några få eftersläntrare som kanske har kommit hit utan att veta om detta, ja, för er som detta är nytt, här finns nyheter! Er verklighet, er yttre verklighet, det som ni upplever är ett direkt resultat av era tankar, ord, gärningar och handlingar. Varenda sak som du upplever i livet är din egen skapelse, utan undantag! Utan undantag! Ingenting, ingen person, ingen omständighet eller händelse äger rum utan att du har skapat omständigheterna, utan att du har attraherat samman alla människor, platser och beståndsdelar. Detta är en ordentlig ögonöppnare!

Och om ni redan vet om detta, vilket de flesta av er som läser dessa budskap gör, varför är det en så svår sak att praktisera? Mina Kära, ni är inte ensamma i er kamp med detta. Det är mycket utmanande att ta sig ut ur den densitet som man har kommit i. Men jag vill säga detta till er, det blir lättare och lättare för varje dag. För varje dag som er Jord färdas genom sin nya densitet och som hon kontinuerligt styrs in i högre och högre frekvenser, kommer denna process att bli lättare för er.

Nu är det dags att titta på det som inte fungerar för dig. Nu är det dags att göra en ÄRLIG inventering av det som fungerar och det som inte fungerar för dig och med tanke på den Universella Lagen om Attraktion som vi precis talade om, varför då? Om du är Skaparen av din egen verklighet, vem är då ansvarig för den yttre världen som du lever i?

Det är en allvarlig och viktig tanke, Ni Kära. En verkligt allvarligt menad tankeställare, OM du använder dömandet för att mäta din "framgång"! Herregud, Mina Kära, ni gör det fantastiskt bra, men jag hör er, Mina Kära, jag hör hur ni dömer er själva med sådan hårdhet ... "Efter alla de böcker jag läst, efter alla workshops som jag deltagit i, efter alla CD:n jag lyssnat på i bilen om Lagen om Attraktion, Varför? Varför? Varför är jag inte oändligt rik vid det här laget? Varför är jag inte full av gränslös glädje vid det här laget?" Jag hör er.

Och Ni Kära, här ligger en del av er stötesten. Många av er har vandrat på denna väg så länge, många av er undervisar andra eller sprider orden vitt och brett och kan ändå inte hitta personligt överflöd eller den utsökta lycka som ni vet är er födslorätt. Det är detta dömande att ni borde ha kommit längre på vägen än där ni är, personligen, ekonomiskt eller i ert jobb. Det är detta som hindrar er från att ta en ärlig titt på verkligheten hos saker och ting.

Så sluta. Ta ett djupt andetag. Du är där du är, och det är OK. Det är mer än OK, det är exakt där du tänkt dig att vara "vid det här laget"! Du är där du är, det finns ingen annan plats du kan vara på och att motarbeta där du är just nu är att motarbeta livet.

Så från en plats av djup kärlek och uppskattning för där du befinner dig i livet, ta nu en ärlig titt och se vad som fungerar för dig och var du kanske vill förbättra saker och ting. Skriv ner dem ... För idag ta ett enda område bara, skriv ner vilka förbättringar du skulle vilja se. Se på var du befinner dig nu och var du hellre skulle vilja vara. Och Bygg en vision. Bygg en vision av det som skulle vara drömverkligheten och spendera 2 minuter i denna vakna dröm. Placera dig själv i den, och viktigast av allt, KÄNN alla sorters känslor du känner på denna plats. Detta är nyckeln till att bli en matchande vibration för det du försöker dra till dig.

Mina Kära, ni kanske har hört detta många gånger tidigare och det beror på att DET FUNGERAR. Den enda anledningen till att det kanske inte fungerar beror på att ni faktiskt inte gör det och det är OK!

Kära Hjärtan, var ärliga mot er själva, se dig själv som vi ser er och det är utan dömande. Se allt i livet som ett redskap att navigera med, inte något som ska bedömas som bra eller dåligt, godkänt eller underkänt och ta det försiktigt med dig själv. Börja göra det till en vana att visualisera de områden i ditt liv som du vill förbättra. Få stöd från en vän som kan hålla dig ansvarig för att du gör det.

Förändra din inre värld och din yttre värld MÅSTE följa efter. Detta är Universell Lag. Detta är mitt löfte till er. JAG ÄR Lord Emanuel. Be om min hjälp och JAG KOMMER.

Tidigare budskap:

Översättare: Inga och Cagga Levander


No comments:

Post a Comment