Wednesday, February 27, 2013

26:02:2013 -- Soluppgång Soluppgång


Sign up to Lord Emanuel messages



Dagliga Budskap med Visdom och Inspiration

26 februari 2013

Soluppgång



Jag hälsar er, Mina Kära! Det är jag, Lord Emanuel, som kommer för att hälsa på er idag. Är det inte underbart, Ni Kära, att varje dag på er planet föds på nytt, - förnyad. Solen stiger alltid upp, det slår aldrig fel. Varje dag är en helt ny dag, där ni får chansen att börja om igen, rycka upp er, eller fortsätta som tidigare. Ta er en stund med mig nu, Mina Kära, för att ta emot den sanningen. Andas djupt in vetskapen om att ni är trygga. Att varje upplevt misstag, varje ord eller tanke, gärning eller handling gjord i ilska, varje upplevd negativ känsla kan man lämna bakom sig och när solen stiger upp inför en helt ny dag har ni möjligheten att göra något annorlunda.

Se soluppgången för vad den är, Mina Kära, - en helt ny dag. En hel dag då man kan glömma gårdagen och göra saker och ting annorlunda, eller om du är helt tillfreds och nöjd, en helt ny dag för att göra mer av samma sak! Hur många av er tillhör den senare kategorin? Hur många av er skulle inte ändra en enda sak i ert liv och leva idag precis som ni gjorde igår? Ta dig en stund för att begrunda detta, Ni Kära. Är du fullständigt nöjd med ditt liv? Har ni alla fullkomliga och underbara relationer med era föräldrar, med er make eller hustru, med era barn? Hoppar du ur sängen på morgonen ivrig att komma igång med din dag, ivrig att komma till jobbet? Fyller ditt jobb dig med eld och passion? Är du överöst med kärlek från dina vänner och grannar?

Mina Kära, dualitetens mörka dagar ledde er till att tro att ni har ett begränsat urval vad gäller händelser, människor och omständigheter i ert liv. Dualitets- medvetandet fick er att tro att livet var en kamp, ​​en fråga om överlevnad. I den här tredimensionella verkligheten trodde ni att ni var ett offer för omständigheterna, född in i den familj som skulle forma ert liv. Ett liv med mycket få val.

Mina Kära, ni håller på att flytta ut ur detta gamla paradigm. Det är nu dags att till fullo förstå och acceptera att ni har full kontroll över era liv. Du kan helt och fullt välja vem du vill umgås med och vad du vill spendera tid på att göra. Karma-hjulet är borta, de matriser som höll kvar många tredimensionella dynamiska krafter har kollapsat. Du kanske börjar lägga märke till den skillnad som detta gör i ditt dagliga liv. Du kanske börjar lägga märke till vad som fungerar för dig i ditt liv och vad som inte gör det. Kanske börjar du bli oförmögen att tolerera vissa personer, som du dessförinnan var fullt kapabel att ha omkring dig. Du kanske förvånas över att du känner dig helt annorlunda beträffande någonting som du tidigare haft en stor passion för. Dessa förändringar är alla perfekta.

Mina Kära, ni kan få det liv ni drömt om. Det är tryggt för er att sticka upp huvudet ovanför balustraden, så att säga. Du kanske märker att dualitetens band inte längre binder dig och att du kan höja ditt huvud ovanför det mänskliga dramats tjocka lera och den 3: e dimensionens ”streta och knoga”-dynamik. Du kanske börjar känna av din förmåga lite mer och kan säga vad du tycker och stå upp för dig själv, och kanske är du förvånad och lite chockad över de förändringar som du upplever i ditt liv.

Kära Hjärtan, ni kanske finner allt detta lite förvirrande allteftersom gamla metoder faller bort för att ge plats för det nya. Men jag säger till er att glädjas över detta! Börja med att lägga märke till hur du KÄNNER kring vissa människor och vissa omständigheter. Detta är din kompass. Ditt hjärta är din vägledning. Allt du behöver ta notis om i dessa turbulenta tider är ditt hjärta. Vad talar ditt hjärta om för dig? Vem kommer ditt hjärta överens med och vem vill du vara med? Vad tycker ditt hjärta är en bra idé för dig? Vad talar ditt hjärta om för dig vara sanningen? Mina Kära, detta är den vägledning ni behöver.

Oavsett hur instabil du kan känna dig har du kraft att sätta den ena foten framför den andra om varje steg tas i ditt hjärtas riktning. Varje dag du vacklar, varje dag du finner det som pågår vara tufft, varje dag du kanske tänker att du inte vet varthän du ska vända dig, var lugn och fridfull. För varje dag är en helt ny dag där du kan komma på fötterna igen och göra valet att göra saker och ting annorlunda.

Mina Kära, ingenting och jag säger det en gång till, INGENTING är viktigare än er lycka. Gör varje beslut i varje ögonblick baserat på vad ditt hjärta och dina känslor talar om för dig med kompassen inställd på lycka. Om du inte kan uppnå lycka, ställ då in din kompass på det som får dig att må bättre än du gör just nu.

Mina Kära Hjärtan, ingenting är mer beundransvärt hos den mänskliga rasen än er förmåga att övervinna motgångar. Er häpnadsväckande förmåga att hålla ut och fortsätta framåt. Det är en otrolig kvalitet och ni har den alla i överflöd! Titta på soluppgången, känn en Gyllene Sols närvaro i ditt hjärta och var medveten om att du är trygg och att allting kommer att bli mer än okej. Fred på Jorden, välstånd och glädje är allt ert. Detta är mitt löfte till er. JAG ÄR Lord Emanuel, känn mitt solsken i ert hjärta.



Förmedlat av Gillian Ruddy.
Detta meddelande är en gåva, känn dig fri att kopiera och dela med dig av det. Men i den Uppstigne Mästaren Lord Emanuels namn hävdar jag den allmänna upphovsrätten till detta budskap

Tidigare budskap, se:

Kontakta oss:

Översättare: Inga och Cagga Levander

No comments:

Post a Comment