Friday, April 5, 2013

05:04:2013



Sign up to Lord Emanuel messages



Dagliga Budskap med Visdom och Inspiration

5:e April 2013




Älskade hjärtan,

Bara en snabb notering så att ni vet att jag inte har kunnat få igenom meddelanden från Emanuel de senaste dagarna på grund av oförutsedda personliga förhållanden.

Liksom många av er går jag igenom stor personlig rensning (clearing), så många saker skiftar och förändras i mitt liv och som en mor till tre barn kan det vara ganska tufft.

Jag måste först och främst älska och ära mig själv så att jag kan tjäna er i framtiden. Jag hade bara inte energin kvar den här veckan.

Snälla ni, förlåt mig, jag förstår precis hur mycket de här meddelandena betyder för er och hur Lord Emanuel berör era liv. Han försäkrar mig att vi kommer att vara tillbaka i tjänst på måndag. Han är med mig nu med sådan medkänsla och Kärlek och ber mig påminna er om att han är med er också.
Jag tackar er för ert tålamod.

Var mycket snälla mot er själva.

Med Kärlek och många Välsignelser.
Gillianx

Gillian Ruddy.
Tidigare budskap, se:
                                                   www.lordemanuelmessages.com

Översättare: Inga och Cagga Levander

No comments:

Post a Comment