Monday, August 26, 2013

23:08:2013 -- Ta emit mig

Sign up to Lord Emanuel messages



Dagliga Budskap med Visdom och Inspiration

21 augusti 2013

Ta emit mig

 
Jag hälsar er, Ni Kära! Det är jag, Lord Emanuel som är här för att vara med er idag. Andas djupt, Mina Kära, in och ut och ända ner i skorna! Och återigen, ett djupt andetag in och ut, mina dyrbara Hjärtan, andas ut dagens alla bekymmer, all spänning, allt dagens tunga och var nu närvarande med mig för att ta emot all den läkning som finns tillgänglig för dig just nu. Ta dig en stund för att ta emot och om du inte redan är bekant med att ta emot Gudomlig Energi, görs detta bäst med handflatorna öppna och uppåtvända, lätt vilande på låren om du sitter. Och ta bara emot mig, placera din uppmärksamhet på hjärtcentrat som faktiskt finns i mitten av brösthålan, sfäriskt till sin natur och inte vid sidan om mitten som det fysiska hjärtat är placerat. Känn ditt hjärtcentrum utvidgas och utvidgas medan du tar emot mig och det Ljus jag ger till dig. Föreställ dig att jag står framför dig och att våra hjärtan förenas genom ett flammande, lysande gyllene Ljus och var bara här med mig. Andas och ta emot.


Gör detta så länge som du känner att det är behövs eller som det känns bekvämt. Under den här stunden kan du fråga mig om något som du kanske vill veta.


Det är allt för idag. Var i frid, mina Kära. Himmelriket är ert. Detta är mitt löfte till er. JAG ÄR Lord Emanuel och jag älskar er. Ge mig en del av er dyrbara tid och jag kommer att visa er hur mycket. Gud välsigne er.


Förmedlat av Gillian Ruddy.

Detta meddelande är en gåva, känn dig fri att kopiera och dela med dig av det. Men i den Uppstigne Mästaren Lord Emanuels namn hävdar jag den allmänna upphovsrätten till detta budskap

Tidigare budskap, se:

Kontakta oss:

Översättare: Inga och Cagga Levander

No comments:

Post a Comment