Friday, November 22, 2013

15:11:2013 -- Andlig tillväxt

Sign up to Lord Emanuel messages



Dagliga Budskap med Visdom och Inspiration

15 november 2013

Andlig tillväxt

 
JAG ÄR Lord Emanuel och jag kommer för att hälsa på er denna dag, Ni Kära! Hur mår du? Hur mår ni? Mina Kära, detta är verkligen en bra fråga i dessa turbulenta tider, eller hur? My goodness, herregud, om ni bara kunde se vad jag kan se och vad vi i den Uppstigna Världen kan se. Det är en helt annorlunda bild än vad ni ser, Mina Kära. Det är den här skillnaden som förorsakar er så mycket onödig stress, Dyrbara Hjärtan. Eller också lyssnar du till mina ord och känner dem i ditt hjärta och vet i ditt hjärta när du hör sanningen. Ändå finns så mycket öppet för tolkning. Sådan är begränsningen hos det skrivna ordet. Emellertid, du kära, måste du förstå att var och en av er läser dessa ord individuellt, och får ut exakt det som det var meningen, även om det inte är det du förväntar dig.

Ta ett djupt andetag, Mina Kära, ett djupt, djupt andetag, och gör verkligen detta, Mina Kära, gör verkligen detta, för jag kan inte nog understryka den skillnad det gör i mängden helande som ni får i det här ögonblicket, för JAG ÄR med er. Om du tar dig tid att förena dig mera, kan jag komma närmare dig och du befinner dig i ett bättre tillstånd för att ta emot mig. Andas djupt, Ni Kära.

Kära Hjärtan ni har varit så tålmodiga och även om ni inte inser det inom er själva, har ni kommit så långt, så långt, Ni kära. Om du kan tänka dig tillbaka till den 21 december, 2012, när många av er förväntade sig stora och plötsliga förändringar i er yttre värld. Tänk tillbaka på den tiden om du kan och kom ihåg vem du då var, Du kära. Kan du göra detta? Jag kan. Tänk på dig själv nu, Du kära. Ser du hur mycket du har vuxit? Jag gör det, Ni kära. Det är ganska häpnadsväckande att se er gå med sådana stormsteg i er andliga utveckling. Jag kan nu tala om för er, att ni alla är mycket annorlunda människor till skillnad från den ni var då, den dagen, den 21december, 2012.

Jag vet att många av er hellre skulle ha sett de monumentala skiftena just den dagen, de förändringar som är på gång på er planet. Jag vet att många av er längtade efter att förändringarna skulle ske den dagen. Men ser ni, Mina Kära, oavsett hur besvikna några av er kan ha blivit, kan ni inse hur detta har fått er att gräva djupare? Inser ni hur det har varit orsaken till att ni har hittat mer? Hittat mer inom det ni vet är sant? Mer beslutsamhet om att vara den bästa du kan? Mer styrka och viktigast av allt, jag ser att ni alla har mer suveränitet. För genom att inte veta vem man ska lyssna på, genom att inte veta vad man ska tro, har ni tvingats, Mina Kära, att se inom er och lyssna till ert hjärta.

Och jag säger till er, Ni kära, att detta måste ni göra mer och mer under de kommande dagarna. Jag vet, att ni har hört detta många gånger, men Ni kära, jag kommer inte att tröttna på att tala om det för er, och jag kommer inte sluta påminna er förrän jag vet att ni verkligen har fattat det. Ert hjärta, Ni kära, är den enda intelligensen som ni måste lyssna på. Detta är den enda plats där ni kan hitta den absoluta Sanningen. Din egen Sanning. Ingen kan tala om den för dig, ingen kan förutsäga den, ingen annan kan känna det du känner, ingen annan kan höra din egen röst från Gud/Gudinnan Allt Som Är, som talar till dig genom ditt hjärta.

Mina Kära, jag vet att ni kan känna det. Stora förändringar är på gång i er yttre värld, tro inget annat. Om ni inte redan gör det, så uppmanar jag er av hela mitt hjärta att börja uppmärksamma ert hjärta när ni läser kanaliserade budskap, när ni lyssnar på nyheterna och när ni söker på Internet efter information. Placera din uppmärksamhet på ditt hjärtcentrum, gör ett medvetet beslut att göra detta innan du börjar läsa eller lyssna på någonting. Uppmärksamma var din energi finns i din kropp och om mycket av din energi befinner sig i huvudet, dra ner den till ditt hjärtcentrum. Du kan göra detta med din andning genom att andas "ner" energin i ditt hjärta eller bara genom kraften hos din egen vilja.

Ta ner din energi till ditt hjärtområde och UPPMÄRKSAMMA vad ditt hjärta talar om för dig. Min Kära, detta är så oerhört viktigt. De mörka tjänarna vet att deras tid är ute och nu kämpar de bara för sina egna individuella liv. Det kommer att bli väldigt gräsligt, Ni kära, eftersom dessa individer som idag styr er värld bokstavligen börjar säga vad som helst för att rädda sitt eget skinn. De kommer att vända sig mot varandra och det kommer att vara omöjligt för dem som tänker endast från sinnet att urskilja vem som talar sanning.

Endast de själar som har lärt sig känna in sin väg, bara de som har lärt sig att lita på sitt hjärta och sina känslor kommer att veta med absolut säkerhet vem man ska tro på. Lyssna till era hjärtan, Ni Kära och LITA på det ni KÄNNER. Lita på ert egna intelligenta hjärta.

Dyrbara Hjärtan, ni har kommit så långt. Om ni bara kunde se precis hur långt från min utsiktspunkt. Tiden närmar sig snabbt då ni kommer att veta, bortom skuggan av tvivel, precis hur långt ni har kommit. Detta är mitt Löfte till er. JAG ÄR Lord Emanuel och jag älskar dig, jag älskar er, Dyrbara Hjärtan. Gud välsigne er.


Förmedlat av Gillian Ruddy.


Detta meddelande är en gåva, känn dig fri att kopiera och dela med dig av det. Men i den Uppstigne Mästaren Lord Emanuels namn hävdar jag den allmänna upphovsrätten till detta budskap

Tidigare budskap, se:


Kontakta oss:

Översättare: Inga och Cagga Levander

No comments:

Post a Comment