Wednesday, November 27, 2013

26:11:2013 -- Nog är Nog

Sign up to Lord Emanuel messages



Dagliga Budskap med Visdom och Inspiration

26 november 2013

Nog är Nog

 
Jag hälsar er, Mina Kära, JAG ÄR här nu. Det är Lord Emanuel som kommer för att hälsa på er och det är min största glädje att få vara här tillsammans med er idag, Mina Kära. Ni är så värdefulla, Kära Hjärtan, mer omhuldade, älskade och uppskattade än ni någonsin kan föreställa er vid den här tiden. Ta ett djupt andetag och ta emot detta, Mina Kära, ta emot det. Andas djupt, du är älskad, uppskattad och omhuldad mer än du vet om. Andas in, andas ut. Ta emot den kärlek och tacksamhet som finns tillgänglig för dig, låt den tränga in varje cell i din kropp, - stora vågor av Kärlek in i varje cell. Ahh nu, så där, Ni Kära. Kom ihåg att denna Kärlek finns tillgänglig för er hela tiden, Mina Kära. Om du någonsin känner dig nere eller upprörd eller bara ur balans, Stanna upp, ta ett djupt, djupt andetag och andas in den Kärlek som finns runt omkring dig, anslut dig till de Högre Världarna, kalla på mig eller din favorit-Ärkeängel och andas bara in dem. Ta emot den tröst, den Kärlek och den uppskattning som finns så nära som att andas och var medveten om att din GudsNärvaro JAG ÄR finns till och med ännu närmare, i lågorna som brinner i ditt hjärta.

Mina Kära Hjärtan, detta är en mycket prövande tid för er alla. Pressade till er gräns och därbortom upplever ni en obeveklig utrensning och ett bombardemang av Ljus och Kärlek, vilket kanske låter som något Gudomligt utsökt men i verkligheten kan vara mycket smärtsamt för den mänskliga varelse, som har tillbringat 12 miljoner år i dualitetsmedvetande. Denna hopsamlade täthet lämnar i en del fall inte lugnt och stilla, Ni Kära, och det är mycket sparkande och skrikande och tandagnisslan hos vissa av er.


Mina Kära, jag kommer idag för att påminna er om att det finns ett sätt att minimera smärtan och lidandet. Det finns ett sätt att gå igenom den här övergången med lätthet och grace. Först, mina Kära Hjärtan, skulle det vara klokt att göra ett uttalande inför er Stora GudsNärvaro JAG ÄR och till Universum att ni har fått nog av att lära er genom smärta och lidande. Du kan göra en tydlig förklaring om att du nu har fått nog.

Detta gäller naturligtvis om ni verkligen har det. Och jag menar det med all uppriktighet, Mina Kära. En del av er och jag väljer orden mycket noga här. En del av er "njuter" fortfarande av dramat, frodas fortfarande i dualitetens upp-och nedgångar och knuffande och dragande. En del av er är kanske inte riktigt färdiga med detta ännu. Men många av er är det, Mina Kära, faktiskt de flesta av er som läser dessa budskap är ordentligt klara med dualiteten och med att lära sig genom smärta och lidande.

Nåja, Mina Kära, förklara att ”enough is enough”, ”nog är nog”, nu räcker det! Ni har redan gjort övergången från den 3: e dimensionens djup och det ni fortfarande upplever är den allra sista slutgiltiga reningen som jag har förklarat tidigare. Ni har redan gjort ert själsval innan ni kom hit för länge, länge sedan och faktiskt har ni spenderat väldigt många livstider med att förbereda er inför den här. Ni är färdiga med dualiteten, ni har överskridit och kommer att överskrida dess begränsningar under den här livstiden. Men ni har glömt detta, Mina Kära, ni har minnesförlust här nere på Jorden och jag vill tända det där själsminnet igen. Nog är nog.

Om du är redo för detta, Min Kära, ta dig en stund nu och förklara det här för din Stora GudsNärvaro JAG ÄR och för hela Universum.......

"Jag har fått nog av att lära mig mina läxor genom smärta och lidande. Jag vill bli fri från dualitetens slaveri och begränsning och jag vill stiga upp och ut ur den, nu och för alltid.

Jag önskar leva mitt liv som en fri Suverän Varelse med tillgång till min Gudomliga Födslorätt som innebär ett gränslöst överflöd och fritt flöde av Guds allomfattande försörjning av allt, så att jag kan leva ut min Gudomliga Plan för livet med Guds fullständiga överflöd.

Jag väljer Livet. Jag säger ja till Livet. Jag väljer att hålla mig borta från smärta. Jag väljer nu en annan väg. Den läggs framför mig och jag väljer den nu.

Allsmäktige JAG ÄR, Allsmäktige JAG ÄR, Allsmäktige JAG ÄR "

Andas djupt, Mina Kära.

Ni är kraftfulla skapande Väsen av JAG ÄR Rasen. Lyft upp era huvuden, Mina Kära, lyft upp er själva ur smutsen. Se det som finns ovanför allting och välj att sätta den ena foten framför den andra för att få dig ut ur det träsk som är den tre- dimensionella verkligheten. Ni är redan där, ni behöver bara komma ikapp er själva. Allt det hårda arbetet är nu gjort. Detta är mitt löfte till er. JAG ÄR Lord Emanuel. Välj den lätta vägen. Inget lidande, ingen smärta, bara oändlig glädje, lycka och tillfredsställelse. Himmelriket väntar på er, Kära Hjärtan. En fot framför den andra, Mina Kära, i Lätthet och Grace. Gud välsigne er.




Förmedlat av Gillian Ruddy.


Detta meddelande är en gåva, känn dig fri att kopiera och dela med dig av det. Men i den Uppstigne Mästaren Lord Emanuels namn hävdar jag den allmänna upphovsrätten till detta budskap

Tidigare budskap, se:


Kontakta oss:

Översättare: Inga och Cagga Levander

No comments:

Post a Comment